יצירת קשר ב-וואטסאפ

מה בת יכולה לעשות לעילוי נשמת אביה

מה בת יכולה לעשות לעילוי נשמת הוריה?

כל אדם מורכב מגוף ונשמה, לאחר מות האדם הגוף נקבר וכלה באדמה. הנשמה היא נצחית והיא מתקיימת גם לאחר מות האדם. כל מעשים טובים, מצוות, תפילה ולימוד תורה שאדם עושה בימי חייו נזקפים לנשמתו לאחר מותו.

הקשר בין הנפטר לבין החיים ממשיך גם לאחר פטירת האדם. הנפטר משפיע על החיים, במה שעשה לאחרים, נתן, חינך, ומכוחו אנשים עדיין פועלים בעולם. החיים שפועלים מכוחו ובהשראתו משפיעים גם הם על הנפטר, על נשמתו.

בכל שאלה ולרכישה טלפונית של מוצרים לעילוי נשמת חייגו אלינו 055-925-5166, ונשמח לעמוד לשירותכם.

מה בת יכולה לעשות לעילוי נשמת אביה

יש עניין מיוחד בעיולי נשמות בבניו ובנותיו של הנפטר או הנפטרת. הבנים והבנות הם חלק בלתי נפרד מההורים. הילדים של הנפטר קשורים בקשר של חיים אל הנפטר.

ההורים נתנו להם את עצם חיים, גידלו אותם, חינכו אותם ובהרבה מובנים הילדים ממשיכים את חייהם של הוריהם. מסיבה זו דוקא הילדים יכולים להשפיע יותר מאחרים על עילוי נשמת ההורים.

מצוות כיבוד הורים היא גם לאחר פטירת ההורים. כאשר הבנים והבנות עושים מעשים טובים ומצוות לעילוי נשמת ההורים תורמים מאד לנשמתם של ההורים.

ככלל, כל מעשה טוב, מצוה, תפילה לימוד תורה וכיוצא בזה, בכוונה לעילוי נשמת ההורים מועילה מאד.

רעיונות למה בת יכולה לעילוי נשמת אביה או אמא

לכן כל בת החפצה לעשות מעשה לעילוי נשמת הוריה, יכולה לבחור משלל דרכים ואופנים כדי להשיג מטרה זו. ישנן נשים שנותנות צדקה ותורמות מהונן לעילוי נשמת ההורים. ישנן שתורמות מזמנן ומכוחן במעשי חסד לאחרים.

כל אשה יכולה לחשוב על רעיונות נוספים, כל אחת לפי עניינה, כישוריה, יכולתה, כדי להוסיף אור וטוב בעולם.

בת שפועלת כך מעלה את נשמת הוריה, שהרי היא פועלת מכוחם, הם הולידו אותה, גידלו אותה ולכן כל פעולתיה והמעשים הטובים שהיא עושה נחשבים גם שלהם במידה מסויימת.

ישנן מנהגים מקובלים ביהדות לעילוי נשמות שגם הבת יכולה לקחת בהן חלק, הדלת נר לזכר ההורים, בפרט ביום השנה, אמירת מזמורי תהילים לעילוי נשמת, אמירת משניות, אירגון והשתתפות בשיעורי תורה ועוד.

באופן כללי, בת שרוצה לכבד את הוריה ולגרום לעילוי נשמתן יש לה ללכת באופן תדיר בדרך ה', זהו העילוי החשוב ביותר. כל מעשיה יחשבו כעילוי נשמתן משום שהיא חיה את חייה בעבודת ה'.

כמו שאמרנו כל פעולותיה נפעלים גם כן מכוח הוריה שהולידו אותה וחינכו אותה. ההורים אמנם לא חיים בעולם הזה אבל הם הניעו את התנועה הזו, ולכן יש להם זכות גדולה גם לאחר מותם.

בכל שאלה ולרכישה טלפונית של תהילים לנפטר חייגו אלינו 055-925-5166, ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאירו תגובה למאמר
סינון
מיון
תצוגה