כיפות - יהודי זה אני אחי

כיפות


כיפות לילדים, כיפות לצעירים, כיפה שחורה או כיפה סרוגה אצלנו ב – My Siddurname תהנו ממגוון כיפות המתאימות לכל אחד ואחד. אצלנו תוכלו להזמין כמות גדולה של כיפות לאירועים במחירים מיוחדים עם או בלי הקדשה, לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר בטלפון: 055-9255166 או דרך דף צור קשר.

כיפות לבר מצווה

בר מצווה הוא אחד הטקסים המיוחדים ומלאי משמעות עבור המתבגר. כל ילד קטן מחכה בקוצר רוח לטקס בר מצווה שלו אשר יהפוך אותו מילד לגבר. ההתרגשות גוברת כאשר המתבגר מתחיל שיעורים אצל המורי (הרב של בית הכנסת או השכונה), ולאחר מכן עלייה לתורה, שבת חתן וכמובן החגיגה עם חברים לכיתה. מכיוון שבר המצווה הוא אירוע מאוד משמעותי בחיי המתבגר אנו מתכננים אותו החל מהפרט הקטן ביותר. חשובה התאמת הכיפה החדשה עבור חתן השמחה, לדוגמא: כיפה לבנה עם עיטור של מגן דוד, שוליים בצבע כסף או זהב, ואפילו רקמה של שם חתן הבר מצווה, רכישה ראשונה של טלית ותפילין עבור המתבגר וכיפות מודפסות עבור האורחים. עם שם חתן השמחה ותאריך האירוע אשר יחולקו לאורחים בכניסה, יהפכו את האירוע לבלתי נשכח.

כיום אפשר לומר כמעט בבטחה שבכל בית יהודי יש מספר כיפות, גם החילונים מביננו מחזיקים מספר כיפות לאירועים בבית שאולי לא משמשים אותם ביומיום אך ישנם טקסים אשר מחייבים חבישת כיפה, ביום כיפור וראש השנה שהולכים לבית כנסת, בבריתות, בלוויות לא עלינו, ועוד.
לכן בכל בית יהודי בארץ ובעולם הכיפה מצוייה והיא חלק בלתי נפרד מהזהות היהודית בין אם אתה דתי או חילוני.

כיפות

הכיפות של My Siddurname

הכיפות שלנו הן כיפות איכותיות מלאות בסטייל אשר יכולות לשדרג את המראה שלכם. כיפות מודפסות לאירועים שאנו מספקים הן כיפות איכותיות וברמת גימור גבוהה.
להלן דוגמאות של סוגי הכיפות:

כיפה מג'ינס עם פס טורקיז.
כיפה מעוצבת עם כוכבי זהב על בסיס תכלת.
כיפה מעוצבת כוכבים לבנים על בסיס אפור.
כיפה שחורה.
כיפה חורף עם עיטורי זיגזג בצבע שחור לבן או כחול לבן.
כיפת סטן לאירועים בצבע לבן או כחול.
כיפה לבנה עם מגן דוד עם פס זהב (מתאים לאירועים כמו בר מצווה או חתונה).
ועוד.
אנו גם מציעים לכם גם מגוון של מוצרי יודאיקה איכותיים המתאימים לשימוש פרטי או למתנות עם אופציה להקדשה אישית לדוגמא: ברכונים, סידורים, כיסוי לטלית ותפילין ועוד.
אצלנו תהנו משירות אדיב ומקצועי, עמידה בלוח זמנים ומשלוחים עד בית הלקוח בין אם בארץ או בחו"ל. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר בטלפון: 055-9255166 או דרך דף צור קשר.

סינון
מיון
תצוגה