יצירת קשר ב-וואטסאפ

חשיבותה של תפילה

חשיבות התפילה

תפילה היא הכלי החזק ביותר שבו ניתן ליצור קשר חזק, טהור עם אלוהים. הכותל המערבי

צורה כלשהי של תפילה תמיד מילאה תפקיד במסורת היהודית ובמסורת היהודית, וחזרה אל ימי המקרא הראשונים. אברהם, יצחק, יעקב, וכל האחרים התפללו שוב ושוב, אם זה היה זמן של צורך או של שגשוג. הקשר שהם יצרו עם אלוהים עזר להם לגדול – היחסים שלהם עם אלוהים היו משופרת ומרוממת בגלל הקשר האישי הזה שיש להם איתו.

בימינו ובגיל, אין דבר חשוב יותר לרווחתו הרוחנית של האדם מאשר לקשר אישי עם אלוהים. התפילה בונה ומשפרת את החיבור כך שתמיד יהיה לנו למי לפנות בזמנים של צורך ומישהו להודות בזמנים של שגשוג. כאשר אנו מתפללים עם הטקסטים של חז"ל, אנו מביאים את המילים הקדושות שלהם ואת הכוונות לתוך הקשר שלנו עם אלוהים. זה מביא את הקשר שלנו לרמה חדשה לגמרי של חשיבות ויופי.

להביא תפילה לתוך חיי היומיום שלנו הוא התפקיד של סידור התפילה – הסידור. זה נותן לנו גישה קלה אל המילים הקדושות שמציעים אבותינו, ומראה לנו את הנוסחאות והטקסט הנכונים לבניית הקשר החזק ביותר לאלוהים בימינו, ומאפשר לנו להסיר את הסגרים המפרידים בינינו לבין אלוהים. ריבוי המחשבות והכוונות שהחכמים מכניסים לעבודתם בתפילה – כולם עומדים מאחוריכם, מגבירים את תפילותיכם אינספור פעמים לפני אלוהים, ויוצרים קשר חזק יותר מכל אחד מאתנו.

כאשר מתפללים מתוך ספר תפילה, יש לזכור כי אתה מתפלל עם הטקסט של חז"ל על היד שלך, אתה לא לבד במיזם שלך לבנות את הקשר הזה עם אלוהים. זה יאפשר לך להיות יותר נוח בתפילה שלך, אשר, בתורו, מאפשר לך באמת לבנות את החיבור הטוב ביותר האפשרי עם אלוהים. שיפור תפילה אחת, אשר בתורו מחזק את הקשר של אחד עם אלוהים, הוא דבר חזק ויפה, כי הוא עשה את הטוב ביותר עם מיטב הכלים הזמינים – ספר תפילה.

למבחר הסידורים שלנו לחצו כאן

השאירו תגובה למאמר
סינון
מיון
תצוגה