יצירת קשר ב-וואטסאפ

ברכונים זה אנחנו

מחפשים ברכונים? הגעתם למקום הנכון!

לכל הברכונים באתר לחץ כאן

MySiddurName – החנות המקוונת למוצרי קודש גאה להציג מגוון עצום של ברכונים מיוחדים בהתאמה אישית עם אפשרות להוספת הקדשה אישית בפונטים ובצבעים ייחודים חינם, ומשלוחים חינם.

לפרטים ולהזמנת ברכונים איכותיים ומיוחדים אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון הרחב שיש לנו להציע בחנות המקוונת תחת קטגוריית ברכונים. בכל שאלה, ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון 055-925-5166 או להשאיר פרטיכם בדף צור קשר המובנה באתר. נציגנו ישמח לחזור אליכם בהקדם.

בעשור האחרון תעשיית הברכונים באירועים צברה תאוצה הולכת וגוברת, והפכו להיות מוצר אינטגרלי כחלק מהטקסים היהודים השונים. כיום, כמעט עבור כמעט כל נוסח תפילה נפוץ ותדיר הומצאה גרסת ברכון מהודרת לתלייה או לאחסון בכיס.זמירות שבת

חלוקת ברכונים כשי לאורחים באירועים הפך למנהג נפוץ באירועים בארץ ובעולם. בעלי האירוע מזמינים כמות מסחרית של ברכונים עם הדפס של תאריך הנישואים, תאריך הבר מצווה, ושאר הקדשות אישיות המוטבעות בכתב מהודר על גבי כריכת העור / הנייר של הברכון, ומנציחה את האירוע בצורה שי לאורחים.

נוסח התפילה הנפוץ ביותר המופיע בברכונים הוא כמובן נוסח ברכת המזון. עם זאת, הברכונים מכילים גם תפילות ומזמורים נוספים, כגון ברכון עם תפילות מנחה וערבית, ברכון עם זמירות שבת וכדומה. בנוסף ישנם גם ברכונים ייעודיים שיוצרו באופן ייחודי לטקסים יומיים, סגולות, וחגי ישראל, כגון ברכון אשר יצר, ברכון מודה אני, ברכון נשמת כל חי, ברכון לחג הסוכות, ברכון לחנוכה ועוד.

שאתם קונים ברכונים בחנות של MySiddurName, אתם קונים ברכונים מיוחדים ואיכותיים. ברכונים מהודרים ומפוארים מעור, עם אופציה להוספת הקדשה אישית חינם, והכי חשוב משלוחים חינם!

מחפשים ברכונים? עוד לא הזמנתם? למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו, ותיהנו מברכונים איכותיים ומפוארים שיעצימו כל שולחן.

להזמין ברכונים דרכנו זה כל-כך פשוט תחת קטגוריית ברכונים בחנות המקוונת שלנו. לכל שאלה ובעיה, אנו זמינים עבורכם בטלפון 055-925-5166. ניתן להשאיר פרטים בטופס צור קשר, ואנו נחזור אליכם בהקדם.

השאירו תגובה למאמר
סינון
מיון
תצוגה